Reklamačný protokol

Reklamačný protokol / protokol k vytknutiu vady č. ......................


Obchodník: 
Pro-Life EU, s. r. o., Ďumbierska 6897/22, 080 01 Prešov, IČO: 53 310 918

Kupujúci: .....................................................................................................................................................

Reklamovaný produkt .................................................................................................................................
Doklad o kúpe č. ...........................................................................................................................................
Dátum zakúpenia produktu ...........................................
Dátum uplatnenia reklamácie: .......................................

Reklamované vady produktu:
..........................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................


Spotrebiteľ sa rozhodol a uplatňuje si právo na
□ riadne ,včas a bezplatne odstránenie vady
□ výmena súčasti produktu
□ výmena vadného produktu za bezvadný 
□ zrušenie kúpnej zmluvy
□ primeraná zľava z ceny produktu

            □ Spotrebiteľ súhlasí s doručením dokladu o spôsobe vybavenia reklamácie obchodníkom, sms- správou , alebo elektronickou poštou, a za tým účelom poskytuje obchodníkovi telefónne číslo, resp. emailovú adresu kde mu bude zaslaný doklad o vybavení uplatnenia zodpovednosti za vady produktu.
tel. číslo:..........................................  e-mail:..................................................................................

Uplatnenie zo zodpovednosti za vady produktu bude vybavené do: ............................
Dátum: ...........................

Kupujúci:...............................................                         Obchodník:.............................................

            
            Spôsob vybavenia reklamácie

            □  bezplatne odstránenie vady - oprava
            □ výmena vadného produktu za bezvadný
            □ zrušenie kúpnej zmluvy ,vrátením kúpnej ceny produktu
            □ primeraná zľava z ceny produktu..............% v hodnote...........eur

            □ Reklamácia zamietnutá dňa: ...........................
Dôvody zamietnutia reklamácie
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................    

            Dátum vybavenia reklamácie:.......................................

                  

                  Kupujúci:...............................................                         Obchodník:.............................................