Reklamácia alebo vrátenie tovaru sa riadi v súlade s našimi obchodnými podmienkami.
1. Postup pri reklamovaní tovaru:
-
Reklamácia pre registrovaných zákazníkov
Ak ste nákup uskutočnili ako registrovaný používateľ, môžete reklamáciu vybaviť priamo zo svojho profilu:
- Prihláste sa do svojho účtu.
- V sekcii Moje objednávky vyberte objednávku, v ktorej sa nachádza reklamovaný tovar.
- Zvoľte "Reklamovať" a označte konkrétny produkt, ktorý chcete reklamovať.
- Po vyplnení potrebných údajov sa automaticky vytvorí reklamačný list, ktorý bude elektronicky odoslaný aj nám a nie je teda nutné nám ho zasielať.
- Do balka len vložte odkaz s číslom reklamácie, poprípade môžete vytlačiť aj kompletný reklamačný list a vložiť ho do baíka spolu s reklamovaným tovarom.
- Reklamácia pre neregistrovaných zákazníkov
Ak ste objednávku vykonali bez registrácie, postupujte nasledovne:
- Stiahnite si reklamačný list z TOHTO ODKAZU
- Tento formulár nám môžete zaslať elektronicky ešte pred odoslaním tovaru alebo ho vytlačiť a priložiť do balíka spolu s reklamovaným tovaro
Adresa na odoslanie reklamovaného tovaru
Reklamovaný tovar zasielajte výhradne na adresu našej prevádzky:
PRO Life - Pro Tattoo Supply
Vysielač 490
082 53 Petrovany
Slovenská republika
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať telefonicky na čísle +421 950 292 549 alebo emailom na [email protected]. Po prijatí tovaru a následnej kontrole u nás na prevádzke Vás budeme kontaktovať o ďalšom postupe. Pri reklamácii tovaru na osobne prevádzke je potrebné priniesť kompletný reklamovaný produkt a priniesť so sebou doklad o kúpe, prípadne uviesť meno, na ktoré bol tovar kupovaný.
Vaša reklamácia bude vybavená štandardne do 30 dní.
V prípade, ak tovar už nie je v záruke, kontaktujte nás vopred pred odoslaním tovaru prosím!
2. Postup pre výmenu / vrátenie tovaru
-
Postup pre registrovaných zákazníkov
Ak ste nákup uskutočnili ako registrovaný používateľ, môžete výmenu / vrátenie vybaviť priamo zo svojho profilu:
- Prihláste sa do svojho účtu.
- V sekcii Moje objednávky vyberte objednávku, v ktorej sa nachádza reklamovaný tovar.
- Zvoľte "Vrátiť tovar" a označte konkrétny produkt, ktorý chcete vymeniť resp. vrátiť.
- Po vyplnení potrebných údajov sa automaticky vytvorí záznam, ktorý bude elektronicky odoslaný aj nám a nie je teda nutné nám ho zasielať.
- Do balka len vložte odkaz s číslom vratky, poprípade môžete vytlačiť aj kompletný záznam a vložiť ho do baíka spolu s tovarom.
- Postup pre neregistrovaných zákazníkov
Ak ste objednávku vykonali bez registrácie, postupujte nasledovne:
- Stiahnite si Formulár na odsúpenie od zmluvy z TOHTO ODKAZU
- Tento formulár nám môžete zaslať elektronicky ešte pred odoslaním tovaru alebo ho vytlačiť a priložiť do balíka spolu s reklamovaným tovarom.
Vrátený tovar prosím dôkladne zabaľte do pevného obalu (kartónová krabica a pod.), pričom nezabudnite zvoliť vhodnú tlmiacu výplň s ohľadom na hmotnosť a charakter tovaru. Priestor v krabici takisto vyplňte zo všetkých strán výplňovým materiálom, (vrátane dna i vrchnej časti) aby sa tovar behom prepravy nepohyboval. Za nechodne zabelný tovar a prípade poškodenie tovaru počas prepravy nezodpovedáme! Tovar pre vrátenie či výmenu zašlite na adresu našej prevádzky: PRO Life - PRO TATTOO SUPPLY, Vysielač 490, 082 53, Petrovany.
Adresa na odoslanie tovaru pre výmenu / vrátenie
Tovar zasielajte výhradne na adresu našej prevádzky:
PRO Life - Pro Tattoo Supply
Vysielač 490
082 53 Petrovany
Slovenská republika